Sale@AfaghSoft.ir
افق | مجموعه نرم افزاری بانکداری الکترونیک

«ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان از طریق تلفن و کاهش مراجعات حضوری»

پاسخگویی لحظه­ ای و سریع تقاضاهای مشتریان با هدف کسب رضایت آن­ها، همواره یکی از دغدغه­ های موسسات مالی و پولی بوده است که مدیران این گونه موسسات از راه­ های متعددی برای ارضای آن تلاش کرده­ اند. یکی از ابزارهایی که در این جهت به کار گرفته شده است، شبکه­ ی تلفن ثابت می­ باشد که با اختصاص بخشی از وقت یک نیروی انسانی درون شعبه یا واحد پاسخگویی تلفنی موسسه و یک شماره تلفن خاص انجام پذیرفته است.
بدیهی است که بخش اعظمی از نیازهای مشتریان به راحتی با اتصال آنها به بخش­ هایی از سیستم بانکداری موجود در موسسه قابل رفع خواهد بود. از جمله­ ی این موارد می­ توان به ارائه مانده حساب، گرفتن صورت حساب و …. اشاره کرد.
در مجموعه­ ی نرم افزاری بانکداری الکترونیک افق سامانه­ ی تلفن بانک تدارک شده است که در نقش ابزاری با هدف پاسخگویی سریع­تر نیازهای اطلاع­ رسانی مشتریان قابل بکارگیری می­ باشد.

  • bullet  پاسخگویی تمام وقت ۷*۲۴
    bullet  کاهش نیاز به نیروی انسانی
    bullet  افزایش دقت اطلاع رسانی
    bullet  کاهش هزینه چاپ صورت حساب مشتری
  • bullet  ارائه مانده لحظه ­ای حساب
    bullet  ارائه سه گردش آخر حساب
    bullet  فاکس صورت حساب
    bullet  تغییر رمز
  • bullet  یکپارچه با سیستم شعبه
    bullet  طراحی شئ­گرا و معماری چندلایه
    bullet  رمزنگاری با الگوریتم­های Des  و Rijndael
    bullet  ثبت رخدادهای سیستم
    bullet  استفاده از محیط VS2010 و زبان­های C# و C++
    bullet  سازگار با کارت­ های ارزان قیمت تلفن  و کارت Voice LinkDialogic