Sale@AfaghSoft.ir
افق | مجموعه نرم افزاری بانکداری الکترونیک

«رفع نیاز به نیروی انسانی برای تماس با مشتریان و پیگیری معوقات»

یکی از مهم ترین دغدغه های بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و صندوق های قرض الحسنه، پیگیری اقساط  و تعهدات معوقه از مشتریان می باشد و در برخی موسسات واحدی خاص برای این منظور در نظر گرفته شده و هزینه های قابل توجه نیروی انسانی و تجهیزات (سربارهای نیروی انسانی) برای این موضوع صرف می شود.
رصد خودکار و هشدار تلفنی و پیگیری از مشتریان مورد نظر توسط رایانه، دست آورد سامانه اعلام تلفنی و رهگیری خودکار معوقات افق است که با اتصال به سیستم بانکی شعبه  معوقات و تعهدات عقب افتاده مشتریان را از ایشان پیگیری کرده و علاوه بر افزایش بهره وری نیروی انسانی و کاهش هزینه پیگیری معوقات، بخش اعظمی از خطای انسانی در رصد و رهگیری معوقات را نیز کاهش داده و همچنین روال پیگیری ها را منظم تر می نماید.

  • bullet  گزارش گیری جامع از معوقات و پیگیری های انجام شده
    bullet  کاهش نیاز به نیروی انسانی با افزایش بهره وری منابع انسانی
    bullet  افزایش دقت رصد معوقات و پیگیری
    bullet  ایجاد نظم در پیگیری ها از بدهکاران و ضامنین
    bullet  کاهش هزینه چاپ صورت حساب مشتری
  • bullet  تنظیم فهرست تسهیلات معوق نیازمند پیگیری
    bullet  تماس با شماره ثابت و همراه وام گیرنده یا ضامن با تعیین کاربر
    bullet  تنظیم برنامه تماس با زمان بندی مشخص
    bullet  تنظیم ساعات و تعداد دفعات تماس مجدد در صورت عدم برقراری ارتباط
    bullet  گزارش گیری از تماس های انجام شده
    bullet  امکان لغو دستور تماس قبل از انجام تماس
  • bullet  یکپارچه با سیستم شعبه
    bullet  طراحی شئ­گرا و معماری چندلایه
    bullet  رمزنگاری با الگوریتم­های Des  و Rijndael
    bullet  ثبت رخدادهای سیستم
    bullet  استفاده از محیط VS2010 و زبان­های C# و C++
    bullet  سازگار با کارت­ های ارزان قیمت تلفن  و کارت Voice LinkDialogic